25 Haziran 2008 Çarşamba

ÇOCUKLARINIZ İÇİN



KIZ ÇOCUKLARINA ELBİSE



Kız çocukları için bulduğum bu güzel elbise modelini siz de kendiniz kolayca yapabilirsiniz.

Malzemeler:

-Birbirine yakın desende kombin oluşturacak şekilde seçeceğiniz desenli kumaş.Buradaki modeldeki gibi brini diğerinden daha iri desenli seçebilirsiniz. Ben büyüklüğü ayarlamak için kendi kızlarımın elbiselerinden birini elime aldım ve ona göre bir büyüklük belirledim yani benim vereceğim ölçü yaklaşık 5-6 yaş civarı kız çocuk için uygun olacak. Siz de kendi yavrunuzun ölçüsüne uygun

olarak onun bir elbisesinden ölçü alıp hazırlayabilirsiniz.


Elbisenin tamamı için 100x100cm büyüklükte iri desenli kumaş.Elbisenin etek ucu için 100x10 cm büyüklükte küçük desenli kumaş.

-Askılar için 2m kalın kurdele.

YAPIMI:

-100X100 cm olan kumaşımızı alıp ikiye keselim. Yani 50x50 cm lik 2 parça elde edelim.Çalışmamızı öncelikle bir gazete kağıdını patron kağıdı olarak kullanırsak daha iyi olur.Elbisemizin etek ucu 50 cm ve robası 40 cm olacak şekilde kumaşı düzgünce keselim.Kumaşın en üst bölümünden itibaren 12cm işaretleyerek kol oyuntusunu da keselim. Kol oyuntusunu içe katlayarak dikelim. En üst bölimi de 5cm katlayarak dikelim.Etek ucundaki ek bölüm için ayırdığımız kumaşı ikiye katlayarak kalın biyeyi dikelim ve hazırlayalım.Etek ucuna bu ek bölümünü dikelim.Ütü ile bastırırsanız daha iyi olur.Etek ucunu tekrar ince bir dikişle sabitleyin.Kurdeleyi ikiye kesip parçaların bir bölümünü öne diğerini arkaya geçirelim. İşte pratik elbisemiz hazır.

Kolay gelsin.

Yavrularınız mutlulukla giysin.
























resimler netten alıntıdır.

3 yorum:

ss dedi ki...

çok güzellermiş gerçekten.bende dün oğluma kottan pantolon diktim eşime şort diktim.kızım olsa yrarlanırdım.belki ileride..

yemeklerim dedi ki...

cok güzel olmuş eline saglık canım yavrun güle güle giysin ...seni ve kızını sevgiyle öpüyorum... hoşcakallll...

yemeklerim dedi ki...

yukarıdaki yemeklerim, benim canım hönüz dolduramadıgım bir site ...
sevgilerr...


www.bebade.blogcu.com
www.bebade.blogspot.com