8 Temmuz 2008 Salı

2008 DE SAÇLAR

2008 SAÇ TRENDLERİ
Saçlar şüphesiz ki her kadının güzelliğinde en çok önem verdiği noktalardan biridir.Bazı kadınlar saç modellerini hayat boyu sabit tutup pek değişiklik yapmamayı tercih ederken,bazı kadınlarsa sürekli renk,boy ve modellerinde değişiklik yapıyorlar.Herkes kendine yakışanı ve hatta içini rahatlatanı tercih etsin diyorum.Siz de öyle diyorsanız ve buna uyarken bir de modaya uyalım diyorsanız sizler için 2008 in en trendy saç modellerini,renkleri,kesimleri araştırdım ve özellikle yabancı modellerden çeviri yaparak size sunmak istedim. Öncelikle 2008 saçlarda trendi belirleyen tam 10 madde belirledim diyebilirim.Bunları size zamanla aktarmak istiyorum.
İŞTE!
2008 SAÇ TRENDİ-1:GÜNLÜK KULLANIMDA DOĞAL SEKSİ SAÇLAR

Doğallık saçlarda da ön planda tabii.Özellikle günlük kullanımda saçlarınız doğal seksiliğinizi ve dişiliğinizi ön plana çıkarıyor. Bunun için rüzgardan dağılmış hareketllikte saçlar,hafif açılmış doğal dalgalar,o anın hareketine göre yer değiştirmiş rahat kullanımlar yaratıyorsunuz. Bu doğallığı sağlamanın yolları:
1)HAFİF DALGALI SAÇLAR:Hafif dalgalı ve biraz da uzun saçlara sahip olanalar biraz şanslılar bu modada diyebiliriz.
uygulama:
1.adım:Hafif nemli saçlarla başlangıç yapın.Temiz saça uygulayın ve banyodan sonra saçlara hiçbirşey sürmeyin.
2.adım:Saçı ağırlaştırmayan ve hafif içerikli,ıslak saç jölesiyle hafif bir kat haline jöleyi saçlarınıza hafif dokunuşlarla yedirin.
3.adım:Saçları tutamlar halinde alarak parmaklar yardımıyla kıvırın ve elinize yedirdiğiniz jöle ile saçları parmaklarınıza sarın,bırakın.
4.adım: Bu uygulamanın kalıcılığını sağlamak için 15-20 dk bekleyip saçların kurumasını sağladıktan sonra spreyle sabitleyin.

2)KIVIRCIK SAÇLAR:Kıvırcık saçlara uygulama yaparken zaten mevcut olan doğal kıvrımları bozmayın ve elektriklenmeyi sağlayacak hızlı hareketler ve kurutma işlemi yapmayın.
1. adım:Nemli saçla başlayın
2.adım:Elektriklenmeyi engelleycek özellikteki ama saçı ağırlaştırmayan serumlardan kullanabilirsiniz. Bunun üzerine hafif birleştirici özellikte ve bitkisel yağlar içeren türde ürünlerden ve ya krem içerikli 24 saat kullanılablüilen şekillendiriciler kullanırsanız daha uygun olur.Ö nce yüzünüzün etrafındaki saç tutamlarını parmaklarınızı kullandırarak şekillendiriciyi yedirin. Daha sonra başınızı öne eğin ve diğer bölümleri de küçük masajlar yapıyormuş gibi şekillendirin.
3.adım:Saçlarınızı arkaya atın ve hafifçe sallayın. Bu hareket doğal hacimlerini tekrar kazanmalarını sağlayacaktır.Uçları parmaklara dolayarak şekillendirici kullanın ve uçların elektriklenmesini engelleyin.

3)DÜZ SAÇLAR:Düz saçlarınızı bu doğal halleriyle ve ya bazı şekillendiricilerle dalgalandırarak kullanabilirsiniz.
Düz kullanım:Düz saçlarınızı bu doğal halleriyle kullanmak isterseniz en hareketlendirme için en azından uçlarını dışa doğru bir fön yardımıyla havalandırın. Fön
yardımıyla dışa doğru hareketlendirdikten sonra saçlarınızı öne alın ellerinizle hafifçe silkeleyin ve geriye doğru tekrar atın. Sprey yardımıyla görünümü sabitleyin.
Doğal dalgalar yaratın:Saçlarınızın tümünü ve ya uçlarını bigudileryardımıyla sarın. Sarma işleminden önce ıslak saçlarınızı havlu ile hafifçe kurulayın. En az 1 saat bigudilerle bekletin. Fön ile şekil verip fırçanın sapına saçları bırakıp tutamları aşağı doğru çekerek saçları kurtarın. Dalgaları çok bozmadan ellerinizle düzeltin. Saç spreyi ile sabitleyin ve kalıcılık sağlayın.





3)UZUN SAÇLAR: Uzun saçlara sahipseniz bu modaya uymak için biraz daha şanslısınız. Çünkü bu sene rapunzel tipi uzun ve doğal görünümlü saçları çok görüyoruz moda trendlerinde.
Bu modeldeki gibi dalgalı uzun saçlarınızı kendi doğal güzellüğüne bırakabilir ve ye gelişi güzel yanlardan kıvırarak toplayıp farklı bir görünüm elde edebilirsiniz. Saçlarınız düz ise sıcak bigudilerle sarıp çıkardıktan sonra parmaklarınıza dolayarak saç jölesi yardımıyala hareketlendirerek şekillendirin.

Bu modeldeki gibi saçlarınızı düz halleriyle rahatça kullanabilir, dalgalı saçlarınızı ise fönlü halleriyle kullanabilirsiniz.




4)ORTA BOYDA VE KISA SAÇLAR:Saçlarınız orta bir boyda ve ya kısa ise ilk yapacağınız güzel ve modern katlı bir kesim yaptırmak olmalı.
1.adım:Saçlarınızı bitkisel ve besleyici yağlar içeren şampuan ve ürünlerle yıkayarak canlandırmalısınız.
2.adım:Saçlarınızı uygun bir şekillendiriciyle şekillendirin. Saçlarınız sönük görünümlü ise saç köpüğü kullanın.Fön yardımıyla hafifçe kuruladıktan sonra havalandırın.
3.adım: Parmaklarınız ile şekillendirin.





















Bu senenin trendlerinden doğal görünümlü seksi saçları ünlü modellerin ve yıldızların da hem günlük hem de gece kullanımında,davetlerde rahatça doğal halleriyle kullandıklarını görüyoruz.
resimler netten alıntıdır.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

trendler ii de benim saçlarım bu şekle girmess ki ya:(